Volgers

maandag 4 april 2016

Van waterlelie tot margriet...

Hallo allemaal !

Ik had dit weekend verschillende ideetjes om kaarten te maken, maar geen enkel kreeg ik uitgewerkt. Vandaag wil het me eindelijk lukken... dus kaartje twee voor vandaag...

Voor dit kaartje tot stand kwam heb ik wel 30 bloemetjes uitgestanst... Viooltjes, lelies, vergeet-mij-nietjes, meiklokjes, muscari... om uiteindelijk tot deze combinatie te komen :


Mijn voorraad bloemetjes is intussen wel aangevuld - hihi

Gebruikte MD materialen : LR0406 waterlelie; CR1307 vergeet-mij-nietje; takje van LR0402 muscari; Lr0220 Creatable "van harte"; designpapier Pk9073 Paperbloc Zomerpret

Dit kaartje laat ik meedoen bij volgende challenges :
Ik kijk al uit naar jullie berichtjes! Nu ga ik nog een kaartje met een allerschattigste "fluffy" afwerken. Benieuwd? Straks nog eens komen kijken hé !! Groetjes, Gina

21 opmerkingen:

  1. Gina, die Karte sieht wuuuuuuuunderschön aus
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig met die bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gina deine Karte sieht fantastisch aus. Ich bin von der gestanzten Blume ganz begeistert. Super edel. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha herkenbaar van alles uitstansen en de helft niet gebruiken! Komt vast wel weer van pas bij een volgend kaartje! Mooi geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beeldig al de bloemen Gina! Gezellig dat je meedoet aan onze CraftAddiction Challenge!

    xx Irene (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze is erg mooi, leuk bedacht.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi met die prachitge bloemen ! Leuk he als het allemaal lukt en je in een 'goede flow' zit !
    Geniet er maar van !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, prachtige kaart met deze bloemen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super die bloemen
    dank je wel voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Gina. Zo lijkt de waterlelie echt op een Margriet. Mooi hoor.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij MD

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorjaarskaart Gina!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi! Leuk gedaan met de bloem!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de waterlelie zo ontzettend mooie mal dat die echt bovenaan mijn wensenlijstje staat.
    Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt Gina.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij CraftAddiction!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig is je bloemenkaart Gina.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi Gina, leuk om de waterlelie ook op deze manier te gebruiken.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stunning, love all the detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zie dat je dankzij dit kaartje volgende MD-challenge gastdesigner mag zijn! Proficiat en succes!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely Spring card! Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Met deze prachtige kaart heb je gewonnen bij de Scrapping4fun Challenge. Je moet voor 20 april reageren anders trekken ze iemand anders.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gina kun je ajb contact met mij opnemen. hester674@gmail.com
    Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gina kun je ajb contact met mij opnemen. hester674@gmail.com
    Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen