Volgers

zondag 25 januari 2015

Ronde kaart

met stippen en strepen...  Deze heb ik gemaakt voor de challenge bij Cards and Scraps. Ik vond hun voorbeeldkaartjes schitterend. Stippen en strepen zijn een leuke combinatie. Ik heb er een ronde kaart mee gemaakt.

 
 
 
Het stoffen bloemetje had niet de gewenste kleur, dus heb ik het met roze inkt gesponst. Als bloemhartje heb ik een knoopje gebruikt en dit met een roos veterlintje vastgemaakt.
 
Ik wil hierbij ook graag Carla en Pauline welkom heten... Wat leuk dat jullie mij willen volgen!


11 opmerkingen:

  1. Hoi Gina wat een schitterende kaart! Super mooi model! Heel leuk hoe jij de stippen en strepen hebt verwerkt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn inderdaad een hoop stippen en strepen op je kaartje! Heel mooi uitgewerkt Gina!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a fabulous card Gina, such pretty colours and papers.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart heb je gemaakt met de stippen en strepen.
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk de ronde kaart met stippen en strepen heel mooi bedacht en gemaakt.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is schitterend. Mooi kleuren en materialen heb je gebruikt. Lekker vrolijk.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke ronde kaart, Gina!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben dol op ronde kaarten! Deze is ook weer erg mooi!
    Gezellig dat je meedoet met C&S!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Gina!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi rond kaartje, hou ik van!!
    Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen