Volgers

zondag 8 maart 2015

Snel beter...

mijn tweede beterschapskaartje voor het Marianne Design Kreadivas blog...

 
Ik heb er mijn nieuwe malletjes bij gebruikt... COL1379 Orchidee en COL1380 Vintage alfabet.
De orchidee komt het best uit op een eerder neutrale achtergrond, dus heb ik deze apart gemat op het designpapier, PK9076 Indian Summer.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Ga ook eens kijken op http://beetlescraps.blogspot.be/ Ik heb een nieuwe scrap van ons Beetleke gemaakt :)

6 opmerkingen:

  1. Mooi Gina, het doet een beetje oosters aan op deze manier...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The orchid and your work with the vintage alphabet is wonderful! Thank you so much for sharing this nice card with us at Kreafdiva´s challenge this month !Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for joining the MD Kreadivas with this piece of art :)

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me zo een beetje Japans of zo!
    Mooie kaart!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen