Volgers

vrijdag 31 juli 2015

Ronde kaart

Hallo iedereen!

Dit kaartje deze week gemaakt, maar ik kwam er nog niet toe het te plaatsen. Een ronde kaart maken vind ik persoonlijk een moeilijke, maar dit is het thema bij de Challenge van Marianne Design Divas, dus gaan we er voor :)

Dit is het geworden:

 

Ik ben weer met mijn stickervellen bezig geweest. Hiermee heb ik de randjes afgewerkt, een vlindertje en de hartjes bijgevoegd.

Verder gebruikt van Marianne: Pk9073 Paperbloc Zomerpret (zat in de candy die ik gewonnen heb bij onze lieve Nancy); tekststempels uit PL1506 en PL1508; Cr1248 Craftable Circle & flower stitch en bloemetje uit CR1249; bloemhartjes komen uit Cr1210 Craftable Boeket; labeltje uit Col1324 Banners en plaatje uiteraard is ook een stempel van Daisy DDS3351.

Omdat de Marianne Design Kreadivas deze maand als thema 'alles mag' hebben, laat ik dit kaartje hier uiteraard ook meedoen :)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

9 opmerkingen:

  1. Héél mooi en fleurig kaartje Gina!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een bjoetie, schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Gina! wat leuk zo Daisy in de ronde mal en de kleuren zijn geweldig. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is weer een prachtig kaartje geworden, Gina!!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Supermooi! Alles klopt gewoon aan dit kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Gina en het model is heel leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Kreadiva´s !
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. such a sweet card with little Miss Daisy! thank you for sharing with us at Marianne Design Divas.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card :)
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    BeantwoordenVerwijderen