Volgers

maandag 7 december 2015

Crabby Cat Christmas

Dit is het tweede kaartje dat ik heb gemaakt als Gastdesigner bij Cheerful Sketches deze maand.
Blijkbaar mag je met je kaartje dan ook nog eens meedoen aan de challenge, dus heb ik mijn 'post' in twee gesplitst.

Deze digi komt dus ook van hen, en vind ik SUPERLEUK ! Crabby Cat Christmas. Toen ik deze digi zag, wist ik al onmiddellijk welke tekst ik erbij zou zetten! Doet me een beetje aan knorrige Garfield denken :)

Dit is het kaartje:

 
En dit zijn de twee kaartjes nog eens samen. Ik vind het wel leuk gelijkaardige kaartjes te maken!
Hetzelfde, maar net iets anders !
 

Groetjes iedereen !

6 opmerkingen:

  1. Grappige kaartje hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt, Gina!! Leuke digi's heb je gebruikt!! Die tekst van de kat vind ik super origineel!! Je mag inderdaad meedoen met onze challenge als je Gastdesigner bent!! Dank je wel voor je bijdrage!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gina wat leuk dat je nog een 2de keer meedoet aan onze challenge van Cheerful Sketches.
    Bedankt voor je deelname.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen