Volgers

zaterdag 26 december 2015

Witte Helleborus

Hallo blogmaatjes !

Hebben jullie een mooie Kerst kunnen vieren ?

Gisterennamiddag was ik bij ons mama. Zoals te verwachten de ganse namiddag animatiefilms/kerstfilms op tv. Haha ! Vond het best gezellig! 'Thuis' kan ik dat niet opzetten zonder de nodige commentaar te krijgen van de wederhelft :) :)

Ik wil nu ook mijn nieuwe volgers Monique en Doris een warm welkom heten op mijn blog. Superfijn dat jullie het de moeite vinden om mijn blog te volgen!

Ik heb intussen vernomen dat onderstaand kaartje is toegekomen, dus kan ik het jullie nu ook hier tonen. Uiteraard, nog een kerstkaartje - Haha ! Er zullen er nog wel volgen!

 
De witte helleborus,
gestanst uit glitterpapier en dan nog eens afgewerkt met zilver embossingpoeder.
 
Ik kan niet genoeg krijgen van deze mooie bloem.
Niet in mijn tuin, en nu blijkbaar ook niet meer op papier :)
Alleen in de tuin gaat hij pas later bloeien, ook al is dit de échte kerstroos!

 
Plaatje ingekleurd met Derwent en afgewerkt met gouden pareltjes
en een klein beetje glitter in de ster.


Dit kaartje laat ik nog snel meedoen aan volgende wedstrijden:
Bedankt ook voor de talrijke reacties op mijn vorige kerstkaart! Wauw! dat had ik niet verwacht en is zo leuk om ze allemaal te lezen! Ben dan ook benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden!

Voor diegenen die nu ook wat vakantie hebben ! Geniet ervan! Voor diegenen die toch moeten werken, ook op het werk kan je het misschien gezellig maken? Probeer er toch ook van te genieten!

Groetjes, Gina

29 opmerkingen:

  1. een mooie kerstkaart Gina
    gr karin en

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Gina, mooi ingekleurd en prachtig Dp en accenten!! Een hele fijne 2e kerstdag nog!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je meedoet met KmP met deze prachtige kaart!!
      xx Wilma DT

      Verwijderen
  3. Lovely card Gina, her hair is just fabulous. Thanks for joining us at My Besties UK. Cathy DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt Gina.
    Wat is de bloem mooi met de zilver-embossing ....
    Leuk dat jullie gisteren aan de tekenfilm zijn gegaan.
    Ieder zijn ding toch?
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dit kaartje is zeker aangekomen en hij hangt hier te schitteren Gina! In het echt is hij nog leuker als op de foto's :) Nogmaals dank je wel ik ben er heel blij mee!Ik hoop dat je mijn kerstkaart inmiddels ook hebt ontvangen. Fijne feestdagen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very lovely and a nice creation. Thank you for joining us at My Besties International.
    Xoxo. Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart. Prachtige gemaakt, Gina
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie en feestelijk afgewerkte kaart Gina. Práchtig zoals je de helleborus hebt gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart, Gina. En die bloem is inderdaad een prachtige blikvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card!Thanks for joining us at My Besties International Challenge and ScrapbookStampSociety Challenge.Good Luck welcome again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Gina! En wat heb je dat haar leuk gedaan! Ik kan ook best genieten van een goede animatie hoor. Fijne dagen en groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So beautiful.
    Thank you for sharing with us over here at My Besties Meet at the Scrappers Corner and best of luck with your entry.
    Annette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. beautiful card
    Thank you for playing with us at my Besties french blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Adorable! Love the bling in her hair. Thank you so much for entering our challenge at Meet At The Scrappers Corner Looking forward to see you again soon.
    Hugs,
    Tina
    MATSC DT
    Toadally Love To Craft {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a Sweet card! I Love it! Thank you for joining our Challenge over at My Besties Meet at the Scrappers Corner! Mindy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een ontzettend leuke kaart Gina. Prachtig die Helleborus!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk kaartje! Ik hou ook van deze films. Ik neem ze op en kijk ze als ik alleen ben.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kerstkaart glitters geeft een mooi accent.
    Dank je wel voor je deelname aan my Besties Deutschland en
    My Besties Meet at the Scrappers Corner
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely thanks for sharing at besties uk -Carol uk dt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is gorgeous thank you for joining us at My besties meet at the scrappers corner we really appreciate your support and hope to see you next time
    Michelle DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hartstikke mooi!
    Dankjewel voor het meedoen bij MBDGD

    Groetjes Linette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gina,
    wat een enige kaart heb je gemaakt en aan Chantal gestuurd! Supermooi die bloem en ook d etekst in zilver vind ik heel gaaf!
    Dank je voor het meedoen bij K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog een leuke kaart voor de challenge, ook deze is weer mooi.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful card with another cute image ... !
    Thank you for joining us at My Besties Aussie Challenge.
    Rose xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kerstkaart Gina.
    Bedankt voor het meedoen bij my Besties Deutschland

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo liebe Gina,

    eine ganz zauberhafte Weihnachtskarte hast du gestaltet. Das Motiv finde ich wunderschön und die Gestaltung ist perfekt. Ich bin absolut begeistert. Vielen Dank für die Teilnahme an der My Besties Challenge Deutschland. Ich wünsche dir ein gutes neues Jahr. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Magnifique! Merci de participer au défi My-Besties en Français!
    Bonne chance!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, bedankt dat je ermee meedoet bij my Besties Deutschland.

    BeantwoordenVerwijderen