Volgers

zaterdag 26 maart 2016

Snoesje aan de BBQ

Hallo allemaal !

Na een drukke dag ben ik hier toch nog met een kaartje... Het is er weer één met een snoesje geworden. Buiten de stansen met stippeltjesrand (zijn van MFT), is alles weer van Marianne Design.


De basis is een witte kaart, maar deze heb ik met stempelinkt een passend kleurtje gegeven. De tekststempels komen uit de Project NL lijn. Het alfabet is Collectable COL1397. De rand van het plaatje heb ik gemaakt met de Cr1332 Craftable Basic - square - maar die maak ik dan op maat van mijn plaatje. De spar is Creatable CR0379 en het uitroepteken komt uit Collectable Col1389 Pocket Card & Marks. Leuk toch hoe alles combineert!

Dit kaartje laat ik ook mee doen bij Marianne Design Kreadivas #20 - thema mannenkaart

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ! Ik wens jullie alvast een superfijne Pasen! Groetjes, Gina

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Gina.
    En jij ook fijne paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze is ook leuk.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook alweer zo'n leukerd Gina. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ....wat leuk gedaan Gina....prachtige afbeelding!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje Gina..wat een super leuk snoesje dat aan het bbq-en is...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje Gina met allemaal mooie mallen! Maar ook je kaartje hieronder vind ik erg leuk geworden!
    Fijne Pasen.
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor. De gezelligheid straalt er van af. Nu het zonnetje er nog meer bij en wat meer warmte. Heerlijk hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke, stoere kaart Gina! De tekst is er ook zo leuk bij bedacht! Fijne paasdagen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo liebe Gina,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet.
    Ich wünsche dir ein schönes Osterfest.
    Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey there Gina.
    Fabulous creative and love the image coloured beautifully.xx
     {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A super card Gina, such a fabulous image and great details.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo liebe Gina ,noch eine wundervolle karte die so perfekt zum Thema paßt ,fabelhaft wie du das Thema variierst, super schön!
    Liebe Grüße deine Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen