Volgers

vrijdag 15 juli 2016

Sun - Sea - Sand

Hallo blogmaatjes !

Omdat ik vorige maand won bij My Besties Deutschland mocht ik nog een keertje gastdesigner zijn ! Super leuk om te doen én om je kaartje op zo'n fantastisch blog te zien staan!

Thema : Sommer , Sonne, Sand und Meer.

Mijn fluffly Bestie ligt dan wel te luieren in haar hangmat, maar de zee ontbrak in het plaatje. De bomen dan maar omgetoverd tot palmbomen (met de varens van Marianne Design). En met dessinpapier strand en zee op de achtergrond gecreëerd.


Wat houten figuurtjes erbij om de strandsfeer te benadrukken.

En ? Vinden jullie dat ik in mijn opzet geslaagd ben? "Awesome" toch ?

Met mijn vorige Bestie kaartje(s) ben ik door het DT van My Besties Deutschland als winnaar in de Top 3 gekozen - Gekozen worden door een DT vind ik altijd een hele eer! Beter dan door een 'random', maar dat is anders ook wel leuk hoor :) - Dank je wel !

Groetjes, Gina

1 opmerking: