Volgers

vrijdag 26 augustus 2016

Snoesje tussen de bloemen

Hallo allemaal !

Het mag dan nog zo'n mooi warm weer zijn buiten. Ik hou mij rustig binnen. Nét iets té warm voor mij...

Vanmorgen een paar plaatjes uitgeknipt, toen heb ik nog wel even buiten gezeten, maar nu hou ik mij dus rustig binnen. Ik heb dit kaartje gemaakt. Het is er eentje met een snoesje geworden. 3DHM0039 Knipvel Traveling

 
Het Snoesje met een klein wit randje uitgeknipt. Vroeger had ik grote Walt Disney stickers en die hadden ook een wit randje. Ik heb die stickers trouwens nog steeds ergens in een doos liggen. Hihi. Van sommige dingen kan ik gewoon geen afstand doen... Misschien verwerk ik ze ooit nog wel eens op een kaartje...

Het bloemenveld zijn eigenlijk twee aparte plaatjes uit eenzelfde knipvel, IT576 Tiny's landscapes-1. Eén plaatje was een rechthoek in de hoogte, het andere in de lengte. Ik heb ze zo achter het Snoesje geplaatst dat het op één glooiend landschap lijkt. Het 'ontbrekende' hoekje in het plaatje opgevuld met een tekst van Eline, Mindfullness.

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :
  • MD Kreadivas #25 - Sommer / Urlaub
  • MD Divas #8 - Anything goes

  • En terwijl Snoesje tussen de bloemetjes staat te genieten gaan wij een zwoel weekend tegemoet ! Groetjes, Gina

    6 opmerkingen:

    1. slim gedaan met de bloemenplaatjes. Heel mooi kaartje!
      hier is het vandaag toch iets minder warm, niet kwaad om. Had wat poets- en strijkwerk vannamiddag, bah...
      groetjes en fijn weekend
      nancy

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Wat ontzettend leuk en wat een goede tip om dat plaatje op deze manier te gebruiken. Het is schattig! En de tekst is helemaal waar. Als we ontspannen zien we meer.
      Wij zitten nu redelijk aan de kust en daar is het fijn qua temperatuur.
      Groetjes,
      GerJanne

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Hoi Gina,wat een lieve kaart en wat heb je dat landschap mooi gemaakt. Het lijkt precies één plaatje. Leuk opgelost met die mooie tekst. Ik kom tot helemaal niets met dit warme weer:(
      Fijn weekend...
      Lieve groetjes Miranda

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Mooi om achter het Snoesje het bloemenplaatje te plakken!
      groetjes, Caroline

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Wow Gina, your card looks a lot like autumn and I think the Snoesjes are sooo cute... Thanks for playing with us at Marianne Design Kreadivas Challenge. Hugs Alma

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Hi, gorgeous card!
      Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
      Hugs Nela

      BeantwoordenVerwijderen