Volgers

vrijdag 9 september 2016

Babykaartje

Hallo allemaal ! Dank jullie wel voor de talrijke reactie op mijn Penguins trio! Is leuk om ze te lezen!

Ik heb nog zo'n trio om jullie te tonen. De beertjes... ook van Bugaboo.

Hier heb ik een babykaartje meegemaakt op basis van de techniekkaart van de Kaartenkast.





Ze is uiteraard vééél te dik geworden om in een omslag te versturen. Zelf is de rug van de kaart al een halve centimeter dik en als ik dan ook nog eens houten letters met een glitterlaagje er op zet... Tja, het is een dik pakje geworden - hihi !

Deze kaart laat ik ook meedoen bij volgende challenge :
Fijne vrijdag iedereen en voor morgen alvast een fijn weekend ! Groetjes, Gina

7 opmerkingen:

  1. Bereleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Gina,

    die Karte ist wunderschön und hat eine außergewöhnliche Form. Wow, was für eine geniale Gestaltung. Ich bewundere deine Kreativität. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A fabulous card Gina, such adorable bear images and great design.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Gina. Leuk hoe het middenstuk uitklapt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Heel verrassend met de binnenkant. Dank je wel voor het meedoen met de Apart Vorm Challenge.
    Groeten Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen