Volgers

zaterdag 19 november 2016

Just stamping

Hallo blogmaatjes !

Wat bij Beccy misschien een snelle kaart werd, heb ik zowat een halve dag over gedaan ! Hihi !
't Is te zeggen, niet in continu natuurlijk, maar het heeft weer even geduurd voor ik zelf tevreden was met het resultaat. Vijftal vorige pogingen kregen van mij geen groen licht...

Opdracht van dag 4 bij Beccy's Place - A month of Holiday Cards, is enkel te stempelen, dus ook niet inkleuren. Uiteindelijk is dit inderdaad niet moeilijk en snel klaar, als je tenminste door hebt hoe er aan te beginnen. En stempelen is nu niet mijn sterkste kant, dus...

Uiteindelijk is dit mijn kaartje geworden.


De achtergrond met een rood stempelkussen gekleurd. Hierop een kleine kerstboom een paar keer in zwart gestempeld. Tekst echter niet gestempeld, ik vond zilveren lettertjes mooier, maar een zwarte tekst gestempeld had natuurlijk ook gekund.

Eenvoudig, maar met die rode kleur heeft het wel 'iets'

Wat vinden jullie ervan?

Dit kaartje laat ik ook meedoen bij Scrapping4Fun #78 - Christmas
en bij Cards & Scrap - CAS

Groetjes, Gina

4 opmerkingen:

  1. Toll deine Karte, hab ich auch schon in Vorbereitung mit den Bäumen, gefällt mir sehr gut
    liebe Gina
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gina het eerste wat er in mij opkwam bij het zien van deze kaart was: WAUW! Het mag dan even geduurd hebben voordat jij tevreden was maar echt waar: complimenten! En dat zeg ik niet snel ;) Zo stijlvol, zo elegant! Stempelen is heel lastig vooral als je het niet mag inkleuren! Nou goed ik hou op haha :p Top!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehhhhhh wat mooi en stijlvol! Geweldige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous! Beautiful Christmas card you made :-)) Fanststic scene you made.
    Thanks for playing with Scrapping4funChallenges.
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen