Volgers

zaterdag 7 januari 2017

Happy Together

Hoi blogmaatjes !

Gisteren een beetje opgeruimd, maar zoals gewoonlijk kan ik niet snel iets weggooien...
Het plaatje met deze twee vogeltjes komt uit het reclamepamflet van de hobbybeurs 2016 ! Ik dacht 'daar kan ik een kaartje mee maken' en zo gezegd, zo gedaan...


En om bij de vogeltjes te blijven, na mijn ijsvogel van gisteren...
Deze kleine bezoeker was ook te zien in onze tuin...
 
en ja, er hangen ijspegeltjes aan ons vogelhuisje...
Fijn weekend iedereen ! Groetjes, Gina

7 opmerkingen:

  1. Hoi Gina,
    Wat herkenbaar dat je niks weg kunt gooien..
    OOIT... komt het vast van pas ;) en zo zie je maar weer.
    Ik vind je kaartje super leuk geworden!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar goed dat je dit lieve plaatje niet weg hebt gedaan, zie eens wat een leuke kaart je ermee gemaakt hebt. Héél lief Gina. Hier is het ook druk met vogeltjes in de tuin maar ik strooi ook altijd veel voer omdat ik dat zo gezellig vind ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje ! Slim om het pamflet te recupereren ! Wat een leuke bezoeker had je in je tuin !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat is gaaf, dat plaatje van de vogels! Mooi gedaan! De vogels zijn druk aan het zoeken naar voedsel! ZO leuk in de tuin!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb ik nou ook Gina....niks weg kunnen gooien!
    Jij hebt met het mooie plaatje van de vogeltjes een prachtig kaartje gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om uit de reclamefolder van de hobbybeurs een nieuwe kaart te maken, hij is echt leuk geworden. Mooi hè die vogeltjes in de tuin. Een ijsvogel zien en ook nog kunnen fotograferen is wel heel bijzonder.
    Ik heb alweer wat kaartjes gemist, ik vind je Bestie's in 3D leuk, dat geeft toch net wat extra's.
    Ik wil je nog een goed en creatief 2017 wensen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuke kaart Gina, leuk als je zo vaak bezoek krijgt in de tuin van allerlei vogeltjes. In onze tuin zien we ook vaak van alles, onlangs een roodborstje op een goeie meter van de achterdeur...
    fijne zondag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen