Volgers

vrijdag 3 maart 2017

House Mouse

Hallo blogmaatjes !

Ik gebruik ze niet veel en nochtans zijn ze heel lief, de muisjes van House Mouse. Ik heb maar twee van hun stempeltjes, dus veel variërende kaartjes kan ik (nog :) ) niet brengen.

Het is de eerste keer dat ik eens deelneem aan de challenge op hun blog. Thema is 'Give us a bow'.

Ik heb eens een gelijkaardig kaartje gemaakt, maar dan in het rechthoekig. Ik dacht ik probeer eens zoiets met een House Mouse. Dit is het geworden:


Stempel ingekleurd met potloden. Ik gebruik steeds een mix van kleurpotloden uit de Action, Derwent en wateroplosbare kleurpotloden van Staedtler (Noris Club). Ik gebruik wel geen water om de kleuren te blenden, maar geurloze terpentijn.

Gisteren afscheid genomen van Hilde, onze collega die met pensioen ging. Zij stond in voor het onthaal bij ons. Ze was blij met haar kaartje. Het is uiteindelijk kaartje nr.2 geworden (met de kleinere lettertjes). Die eerste zal ik nu wel eens 'herbouwen' voor een andere gelegenheid - hihi ! Bedankt voor jullie reacties hierop. Leuk om jullie voorkeuren hiermee toch ook een beetje te kennen !

Ik wens jullie nog een fijne dag en misschien/waarschijnlijk tot morgen ! Groetjes, Gina

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Gina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK vind je kaart helemaal top !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi is dit kaartje met het schattige house mouse stempeltjes Gina...SCHITTEREND!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is leuk,zeg! Mooie kleur en wat een lieve house mouse...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die muisjes zijn idd lief en dit is dan ook een mooi kaartje geworden. Ik heb je kaartjes voor Hilde nog even bekeken en vond nr. 2 ook de mooiste. Twee mooie kerstkaartjes, zeker die voor de kleurenchallenge is top geworden.
    lieve groetjes Angelqiue

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een heel leuk kaartje! Die House Mouse is ook zo schattig! Ik blend mijn afdrukjes ook altijd met geurloze terpentine.
    Leuk als je kaartje zo gewaardeerd wordt hè?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adorable cute image great layout/design clever use of the BOW die super take on the chall theme.

    Thanks for sharing with us @ House Mouse & Friends Mon. chall.

    smiles Christine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card Gina, the image is super cute and I love the papers and layout, absolutely fabulous :-)

    Thanks for joining us on the House Mouse and Friends Challenge 🐭
    Luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your papers and card design Gina which go so well with the cute mousey image !! Thanks so much for joining us at HMFMC !!

    hugs Diane xx

    BeantwoordenVerwijderen