Volgers

vrijdag 8 september 2017

Margaret

Hallo blogmaatjes !

zoals ik gisteren al liet weten mocht ik deze maand gastdesigner zijn bij Cheerful Sketches ! Ik heb een hele leuke prijs gewonnen én je krijgt daar bovenop ook nog eens extra digi om dan een GDT kaartje mee te maken ! Hoe leuk is dat ?!

Dus dit is mijn tweede kaartje met een hele andere digi, ook van Bugaboo: "Margaret gardening" ! Zo leuk dit dametje !


Die kleine bloemenstans is één van mijn favorieten geworden. Het is een goedkoop stansje uit de Action. Er zitten drie maten bloemetjes in, dit is het kleinste. Ik knip de bloemblaadjes dan een beetje in zodat ik het bloemetje dan wat kan 'opbollen'. Plakpareltje in het midden en je hebt een heel leuk bloemetje. Hoe eenvoud toch mooi kan zijn... en een kleine freubelaar snel blij ! LOL

En dit is de sketch :


Dit kaartje laat ik mee doen bij :
Groetjes ! Gina

11 opmerkingen:

  1. Fabulous take on the sketch Gina with this fun image.
    Have a lovely weekend.♥
    [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Gina,

    auch diese Karte gefällt mir wieder sehr gut. Der Sketch ist echt Klasse. Ich wünsche dir einen guten Start ins Wochenende. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Action maatje in volle actie! Hier ben ik dan zoals daarnet afgesproken. Mijn e-mail adres waar ik gemakkelijk bereikbaar ben is lucien.baecke@telenet.be
    Je beloofde me om beetje info ivm stempelinkt... en sites te bezorgen.
    Magda Vanhoegaerden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke blog!!! ben als volger ingeschreven... ga nog verder op verkenning uit
    Mijn fcbookadres https://www.facebook.com/magdavanh
    en
    http://www.artfromlove-bredene.be/magdavanhoegaerden.html
    en
    in gemeente kortenberg https://kortenberg.eyes-e-tools.net/kunstenaars.html#eye27582121
    en fcbook met alleen mijn pastelwerken https://www.facebook.com/search/top/?q=magdart
    Ik wou deze info via jouw e-mail bezorgen, maar ik vind jouw e-mail niet terug.
    Proficiat met jouw erkenning als gastdesigner bij cheerfull sketchers

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om GD te zijn en wat heb je twee mooie kaartjes gemaakt met de sketch. Hele leuke digi heb je op je kerstkaart gebruikt. Je herfstkaart is prachtig geworden.
    lieve groetje Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke fleurige kaart. Gefeliciteerd met je prijs
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card and coloring,awesome design too...thank you for joining us at DIGI CHOOSDAY CHALLENGE this week,hope to see you again
    Željka DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A super card Gina, a fabulous image and lovely papers.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eine sehr schöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei der Friendship-Challenge.

    Liebe Grüße
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen