Volgers

vrijdag 2 februari 2018

My Besties 3D and More

Hallo blogmaatjes !

Vandaag start een nieuwe challenge bij het My Besties blog 3D and more. Ik ging aan de slag met een allerschattigst plaatje. Neen, dit is geen inkleurwerk van mij. Je kan dit plaatje ingekleurd uitprinten. Je mag het jezelf soms al eens makkelijk maken...


Ik amuseer me bij zo'n kaartjes vooral met leuke randjes uitstansen, bijpassende papiertjes kiezen. Zoeken naar iets dat ook in het plaatje voorkomt, en hier waren het de kleine witte bloempjes met een geel hartje. Nog enkele mooie plakparels langs de rand, en meer moet dat niet zijn...


Komen jullie mee doen aan onze challenge?

Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :
Groetjes, Gina

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart!
    Bestie is erg leuk. Bloempjes passen perfect bij het plaatje.
    Heel leuke mallen gebruikt.
    Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Heel mooi gemaakt en weer prachtig ingekleurd!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Gina,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Ich bin begeistert. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gina, this is adorable. Love the layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is just so beautiful! Love the fold, and the soft dainty paper! Thanks for joining us at My Besties International Challenge.'Sandy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi Gina
    Bedankt voor het meedoen bij
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Succes en hopelijk tot de volgende keer..

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card!Thanks for join us at
    ScrapbookStampSociety Challenge.
    Hope to see you again and good luck.
    Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen